13.4.07

Kukkivat tassut ja Saksalainen mämmi


Kevät tulee ja tassut kukkii...

Kävin eilen taas eläinlääkärillä. Furunkuloosi vaivaa edelleen, takatassussa kukkii karsea paise. Korvatulehdus on onneksi menneen talven lumia ja vatsavaivat alkavat nekin jo hellittää, tosin edelleen kakka on välillä ollut kuin mämmiä ??? Ne Saksan tyypit olivat tutkineet kakkani läpikotaisin (mitähän ne yritti löytää, kultaako ???) eikä sieltä mitään löytynyt. Nyt minulta otettiin verikoe koska kakkakokeesta ei mitään selvinnyt. Verestä tutkitaan kuulemma jotain haimajuttuja... Olin esimerkillinen potilas, seisoin aivan paikallani kun verikoetta otettiin ja eläinlääkärin mielestä olin todella hieno potilas. Olin jo menossa ovelle päin kun kuulin miten emäntä taas sanoi sen "ai niin, voisitko samalla katsoa Veetin anaalirauhaset kun ne taitaa olla taas täynnä"... Mulkaisin emäntää siihen malliin että jotain rajaa... mutta eipä auttanut ja eläinlääkäri vetäisi kumihanskan käteen. Onneksi oli hellävarainen lekuri ja hanurirauhasten tyhjennys sujui täysin kivutta eikä siellä kuulemma paljon mitään ollutkaan...

Nyt elellään taas viikon verran jänniä aikoja kun odotetaan tuon verikokeen tulosta saapuvaksi. Ensi keskiviikkona tai torstaina sen kuulemma saa tietää... Emäntä syö taas varmaan kaikki kynnet, se on tunnetusti hysteerinen näitten asioitten kanssa. Mikäli verikokeesta ei mitään selviä saattaa olla että syksyllä otetaan allergiatestit, eläinlääkäri epäili että voisin olla allerginen jopa siitepölyille. Nyt kukkii pähkinäpensas ja olisko ollut leppä ja emäntä taas muisteli että onhan minulla silmät vuotaneet ja nokka... Ja pöh, onhan nyt muutenkin niin paljon katupölyä että ihmisetkin aivastelee... Niin ja sitten lääkäri selitteli emännälle myös sitä että kun olen kerran ehta uros niin saattaa olla että näin kevään korvalla mielessäni pyörii seksiasiat jopa niin kovasti että mahakin vetää löysäksi. Tottahan toki se pistää mahan hiukan sekaisin kun eräskin naapurin isäntä toi ihan tyrkylle narttukoiransa, tokaisi vaan isännälle "Testataan vähän pojan itsehillintää", minähän tulin ihan villiksi ja isäntä suorastaan kihisi vähemmän innokkaana. Tuon tapauksen jälkeen en saanut sitä narttua mielestäni vaan aloin ulvoa aina puoli tuntia ennen lenkkiaikoja.

Oli sitten mitä tahansa, siitepölyä, seksihommia tai sopimatonta ruokaa niin emäntä ja isäntä meinaavat kuulemma koittaa minulle siipikarjatonta dieettiä. Olen tähän asti syönyt aina jossain muodossa kanaa (joka ainoassa muonassa on ollut kanaa, myös tässä erikoismuonassa) ja aina on ollut enemmän tai vähemmän maha sekaisin, nyt uusimpana siis myös furunkelipatit ja korvavaivat. Viime keväänä minulla oli kyljessä hilseilevä kalju pläntti. Siirryn nyt varovasti kokeilemaan lammassapuskaa...

Isäntä on lomaillut ja kävin sen kanssa luontoretkellä yhtenä aamuna. Laitan tähän taas uusimman kuvan itsestäni, se on Littoisten järveltä. Isäntä kuvasi lintuja ja minä jouduin olemaan hetken kiinni pylväässä.

Ei kommentteja: